Z branżą TSL jesteśmy związani od lat i wiemy, jak duże znaczenie ma jakość oraz wszechstronność oprogramowania używanego przez naszych Klientów. To właśnie dzięki informatyzacji powstają przewagi konkurencyjne, raporty, rozliczenia, analizy, usprawnienia w firmie, a często i same produkty czy usługi. Zarządzanie średnią lub dużą firmą używając jednego programu jest wręcz niemożliwe, dlatego ważna jest kompatybilność oprogramowania. Z tej właśnie potrzeby powstała możliwość integracji danych między systemem Logisat, a programami u naszych Klientów.
Integracja danych
Logisat to znacznie więcej niż system służący do monitoringu GPS. Dzięki obecnym oraz stale wdrażanym integracjom z platformami i narzędziami wykorzystywanymi szeroko w branży TSL, możemy dostarczać naszym Klientom kompleksowe rozwiązania ułatwiające codzienną pracę. Taką właśnie opcją jest integracja danych między systemem Logisat, a oprogramowaniem dostępnym w firmie klienta.
Integracja ta polega na wymianie informacji między dwoma programami. Pozwala to przykładowo na: integrację danych z kart paliwowych, precyzyjny pomiar paliwa, kontrolę kierowców, ale i optymalizację kosztów eksploatacji samochodu. Wysyłamy także dane o pojazdach i wszelkich parametrach pochodzących z systemu GPS do aplikacji zewnętrznych za pomocą interfejsu API.
Jesteśmy zintegrowani ze wszystkimi liczącymi się giełdami transportowymi na polskim rynku takimi jak Trans.eu i Timocom.
Naszym Kontrahentom na życzenie udostępniamy pełną dokumentację API, dzięki czemu możliwe jest importowanie potrzebnych danych do systemów rozliczeniowych w firmie. Stale wykonujemy tego typu operacje, dlatego robimy to sprawnie i bezproblemowo. Udoskonalamy również protokół, aby w razie potrzeb przekazywać jak najwięcej szczegółowych informacji.
System wymiany danych
Nasz system jest kompatybilny również z platformami odpowiedzialnymi za spedycję i obsługę logistyczną. Do najważniejszych z nich zaliczają się:
- project44
- C.H. Robinson
- LKW Walter
- AsstrA
Ponadto dostarczamy dane zgodne z DANISH TRANSPORTSTANDARD (VASKECERT.DK), SEGES Danish Agriculture & Food Council F.m.b.A., co jest kluczowe dla naszych Kontrahentów, którzy realizują transporty żywych zwierząt do Danii.
Korzyści z wprowadzenia integracji danych w firmie:
- optymalizacja wydatków paliwowych dzięki integracji kart paliwowych,
- możliwość tworzenia bardziej precyzyjnych i szczegółowych raportów w szybszym czasie,
- optymalizacja kosztów eksploatacji pojazdów,
- szeroka gama programów, z którymi możliwa jest integracja,
- oszczędność czasu i pracy,
- duże wsparcie w zarządzaniu flotą pojazdów.
Jeśli chciałbyś zapytać o coś więcej, wybierz województwo na mapie i skontaktuj się z naszymi ekspertami!