Integracja systemu Logisat z profesjonalną nawigacją Synic

Logisat oferuje rozwiązanie do zarządzania flotą przeznaczone dla firm zajmujących się transportem międzynarodowym, w tym aplikację mobilną dla kierowców umożliwiającą przeglądanie zleceń, składanie raportów i komunikację z dyspozytorami. Logisat z powodzeniem zintegrował profesjonalną nawigację Sygic w swoim systemie zarządzania flotą. Dzięki integracji, Logisat może oferować klientom dokładne trasy dla pojazdów dużych gabarytów, wsparcie map HERE, szacowany czas przyjazdu wyświetlany z tyłu oraz przystępną cenę.

Sygic w Logisat TMS:

Przed przejściem na Sygic, Logisat korzystał z nawigacji innych dostawców, które miały błędy dotyczące ograniczeń dla ciężarówek oraz szacowanego czasu przyjazdu. Nawigacja Sygic okazała się niezawodna i precyzyjna, spełniając potrzeby klientów Logisat. Zaimplementowanie Sygic w Logisat TMS okazało się strzałem w dziesiątkę.

Integracja Sygic z Logisat TMS umożliwia użytkownikom aplikacji, wyświetlanie trasy za pomocą jednego kliknięcia przycisku. Spedytor wpisując zlecenie wyznacza trasę w aplikacji, korzystając z map HERE, a następnie trasa jest wysyłana do Sygic, który również działa na mapach Here. Istnieją pewne różnice między obiema trasami, które zazwyczaj są drobne i wynikają z sytuacji drogowych i korków. Klienci zwykle zgadzają się na zmianę trasy z powodu korków, zdarzeń drogowych itp.

Logisat wyświetla również szacowany czas przyjazdu (ETA) w aplikacji internetowej. ETA jest ważna dla klientów w ostatnich 200 kilometrach podróży, ponieważ pomaga im sprawdzić, czy kierowca ma prawidłowy czas przyjazdu. Jeśli kierowca się spóźnia, mogą poinformować klienta i podać nowy szacowany czas przyjazdu.

Przykładowe Case Study:

Klienci Logisat głównie korzystają z Sygic do transportu długodystansowego ciężkich ładunków. Polegają na szacunkach Sygic dotyczących ograniczeń dla ciężarówek, aby zapewnić płynność i efektywność dostaw. Klienci Logisat to przede wszystkim polskie firmy transportowe, które korzystają z Sygic w całej Europie, głównie w Niemczech, Austrii, Włoszech, Francji, Hiszpanii, Polsce itd.

Proces wdrożenia Sygic:

Logisat napotkał problem z systemem nawigacji Sygic, który nie rejestrował odwiedzenia punktu kontrolnego, mimo że kierowca już tam był. Spowodowało to ponowne przekierowanie kierowcy do punktu kontrolnego. Zespół wsparcia Sygic zaproponował sprawdzenie, czy punkt kontrolny został odwiedzony w promieniu 50 metrów. I choć istnieje możliwość ręcznego oznaczenia punktu kontrolnego jako odwiedzonego przez kierowcę, Logisat zdecydował się na bardziej wygodne obejście, które polega na zwiększeniu promienia punktu kontrolnego, aby ułatwić kierowcom wykonywanie przewozów.

Opinie klientów:

Logisat oferuje swoim potencjalnym klientom jedno urządzenie na miesiąc do przetestowania rozwiązania, co zwykle wystarcza, ponieważ kierowcy często jeżdżą przez trzy tygodnie, a następnie mają tydzień wolnego. Pierwsze opinie od klientów są zdecydowanie pozytywne, wielu uważa aplikację za pomocną i niezawodną. Szczególnie doceniana jest łatwość obsługi systemu.

Podsumowanie:

Integracja Sygic w ramach rozwiązania Logisat odniosła sukces w poprawie efektywności i dokładności dostaw w przypadku transportu długodystansowego ciężkich ładunków. Elastyczność i przyjazność użytkowania systemu nawigacji Sygic pomogły Logisatowi i jego klientom w planowaniu i realizacji dostaw w sposób płynny, zapewniając dokładne informacje o szacowanym czasie przyjazdu. O Sygic:

Sygic specjalizuje się w oprogramowaniu nawigacji GPS i usługach opartych na lokalizacji dla smartfonów, tabletów i systemów infotainment wbudowanych w deskę rozdzielczą. Z ponad 200 milionami pobrań na całym świecie, jest jedną z najpopularniejszych aplikacji do nawigacji offline na świecie. Jej rozwiązania dla sektora przedsiębiorstw obsługują ponad 3000 flot i 4 miliony zawodowych kierowców. Firma oferuje nawigację krok po kroku, informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, ostrzeżenia o restrykcjach drogowych.

Link do wpisu na blogu Sygic: https://www.sygic.com/pl/blog/2023/logisat-improves-long-distance-transportation-with-sygic-navigation

O Logisat:

Logisat oferuje rozwiązania monitorowania floty i jest wiodącym dostawcą oprogramowania telematycznego i monitorowania pojazdów w Polsce. Firma współpracuje z firmami transportowymi i przedsiębiorstwami, oferując dostosowane rozwiązania śledzenia paliwa i czasu pracy kierowców, optymalizację trasy, komunikację oraz monitorowanie zdarzeń. Logisat zobowiązuje się do świadczenia produktów wysokiej jakości i doskonałego wsparcia dla klientów, koncentrując się na ciągłym rozwoju i doskonaleniu. Dowiedz się więcej na stronie https://logisat.pl/oferta/logisat-tms/